Lilla stjärna

Ska mysa ner mig med denna nu.
Ajvide Ajvide Ajvide... NEJ.. innan jag säger nåt mer så vill jag varna för att jag tänker säga en sak som händer i boken så om man inte vill veta nåt som händer så kan man ju klicka ner fönstret nu eller nåt.. anyway... Fram tills igår morse tänkte jag att fasen vilken besvikelse till bok... så seg och händelselös... och så vips så får oskyldiga lilla flickan psykbryt och fullkomligt slaktar och mosar och bara helt brutalt dödar sina "nästan adoptivföräldrar" (vet inte riktigt vad man ska kalla ett gammalt par som hittar en unge i skogen och vägrar visa henne för myndigheterna och tvingar henne att bo helt isolerad i deras lilla hus på landet)... John Ajvide Lindqvist, jag ska aldrig mer underskatta dig.

Kommentarer
Postat av: klara :D

E DEN NY?! JA VILL LÄSAAA! :o älska hans böcker!! <3

2011-03-20 @ 18:16:34
Postat av: joss

jaaa den är ny! :D

2011-03-21 @ 09:13:32
URL: http://jossiworld.blogg.se/
Postat av: KLARA

FÅR JA LÅNA DEN?! exited

2011-03-21 @ 19:18:07
Postat av: joss

jag har lånat den från skolan :$

2011-03-22 @ 12:04:47
URL: http://jossiworld.blogg.se/
Postat av: satfläsk!

SATFLÄSK! :o

2011-03-23 @ 17:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0