Läget just nu

Såhär ser jag ut just nu. Men spolar i håret för att få lite fluff. Känner dock att jag har dragit igång lite för många projekt på en och samma gång nu.. Började plugga på balkongen.. sen bestämde jag mig för att duscha och låta håret torka i solen.. men då kkom jag på att jag skulle ha i spolar en stund och få håret fint (förhoppningsvis, man vet aldrig).. sen fastnade jag vid datorn och snackade universitet med emma och kollade runt på olika universitets hemsidor.. sen pratade jag om universitet med mamma i telefon.. sen fortsatte jag plugga pyttelite och nu står jag här.. inte alls iordninggjord och med maten på spisen (för jag började ju laga mat mitt i alltihop också).. ahh.. så ser läget ut för tillfället. Nu ska jag passa maten och sen PLUGGA... (sen kanske håret ska fixas klart nån gång också.. hm..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0