Kväll nu igen

Dagen blev faktiskt bättre. Var först danshatisk med Emma i skolan. Sen pluggade jag lite teori (fast nu kom jag på att jag borde ha pluggat till spanskaprovet eller läst i tyska boken). SEN gick jag minsann hem till bästaste Klara. Hon ville rensa ur sin garderob, och jag agerade soptunna och fick med mig massa fina kläder hem! Har kommit fram till också att jag har minst 20 linnen... eheh.. Mys!
Nu är jag rätt glad över att det är kväll och ska lägga mig tidigt och mysa med vovven nu tänkte jag. Har dock inte bestämt mig än om jag ska kolla på Vampire diaries eller läsa svenska bok... Börjar känna mig lite stressad igen så borde egentligen plugga, men jag orkar inte... böh..
Min lilla ädelsten! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0