KENT

Jag ville bara säga en sak. Nämligen att jag älskar Kent. Så sjukt underbar musik som passar exakt när som helst. Passar som vinter-vår-sommar-höstmusik. Just nu lyssnar jag mest på nyaste albumet för jag lyssnade sönder det lite smått i somras när jag sommarjobbade. Jobbiga dagar med långa näst intill olidliga cykelturer till och från jobbet lindrades lite med den lugnande underbara musiken.
Just nu lyssnar jag extra mycket på Team building. Alltid lika bra. Och just musiken är ju inte bara det bästa med Kent. Låttexterna ger möjlighet att komma på olika saker varje gång man lyssnar på en låt. MMM! <3
Men nu måste jag kila till skolan. Var bara tvungen att lovorna Kent lite här i min lilla blogg utan blanka rader...hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0