Idag är jag minsann ingen bitterfitta

Jag är på sinnessjukt bra humör idag! För första gången på väldigt länge känns det som. Kanske för att massa stora och jobbiga saker den här veckan är helt avklarade och nu är läget nästan under kontroll. Synd bara att jag knappt kommer få träffa min pojkvän nånting idag eftersom vi ska göra olika saker på varsitt håll, han hade nog också blivit glad av att bara se mig glad, eftersom jag har en tendens att bli rätt grinig när jag är stressad... vilket är... ofta.
Förresten så har jag fått bort skiten under punkttangenten. Yey!
En till bra sak är att jag har slutat vara livrädd för att köra bil. Hurray
Och nu tänkte jag ta och duscha, sen fixa mat och plugga lite tyska och teori. Men kommer säkert nåt inlägg mitt i alltihop sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0