HAHA cpkatt

Hände just en rolig grej (tycker jag i alla fall) med katten här hemma.
Det ligger en nästan tom påse med wildchips på vardagsrumsbordet, och hon fick för sig att "DEN SKA JAG HA" så hon ställde sig på bakbenen på golvet och försökte lite diskret få med sig påsen ner på på golvet med munnen, men varje gång hon gjorde det så tog jag tag i andra änden så hon inte fick den någonstans... Det här försökte hon med flera gånger, blev lite "dragkamp", sen när hon insåg att hon inte skulle få ner påsen så gick hon över till att försöka bita tag i och få ner... tv-dosan! Hahaha. Liten kisse med tv-dosa i munnen. Det är grejer det. Då tog jag tag i den också så hon inte fick med sig den ner på golvet... då försökte hon pilla ner en penna istället... sen gav hon äntligen upp.
Konstig katt det där... men underhållande.
(Nej fasen nu kom hon tillbaka och fick ner pennan på golvet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0