God morgon

Sa just farväl för dagen till två av mina tre älsklingar, sambon och hunden. Det var längesen jag var ledig en dag utan vovven, så lite ovan har jag tagit in datorn till sängen (för jag behöver ju inte gå utanför sovrummet förutom när jag blir hungrig och behöver gå på toa) och har även laddat upp med lite plugg. Kl 09.00 har jag telefontid med en studievägledare på örebro universitet. Ska fråga lite allmäna saker om studiegången där, så att jag och Joni förhoppningsvis kan ta tag i att boka en resa snart, hihi Min dag ser alltså förmodligen ut såhär: Lite Desperate housewives, telefonsamtalet, eventuellt lite mer sömn, frukost med mer Desperate, plugg, Desperate, dusch, göra iordning sig (haha råkade först skriva sich, lite tyskskadad?) för 30årsfest ikväll. Känns rätt okej faktiskt...
Btw så funkar det inte att få blanka rader mellan olika grejer man skriver här.. för mig i alla fall... Så nu fastän det syns för mig när jag skriver att det är en tom rad mellan "faktiskt..." och "Btw", så syns det med största sannolikhet inte sen när inlägget publiceras.. Så ni vet varför jag skriver i en fet dum ful klump...
Tänkte bjuda på en bild också på det lilla livet som försöker blockera min sikt genom att stå på min bröstkorg hela tiden... ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0