Fredagsmorgon

Sitter här i soffan och är väldigt nöjd över hur fint och städat det är överallt. Är dock inte tiktigt lika nöjd över att det har fastnat nåt under min punkttangent :( Den sitter liksom lite halvt fast och det är ju inte så kul. Men men, det är mitt största problem idag hittills, vilket jag är nöjd över.
Sitter här och myser med lite frukost och djurmys. Två mackor och varm oboy (fast oboy med mörk choklad och mintsmak) med grädde i. Helgen är ju till för att fetta sig på? I och för sig är alla veckans dagar det... :$
Jag har förresten hittat gladband precis i min smak. Det ena är Little Marbles (som ju ska till pip och då måste jag ju titta om jag nu får råd att gå på pip) och det andra är Le kid. Musiken och deras utstrålning och färgglada yttre gör en ju bara så fasligt glad!

Kommentarer
Postat av: klara

va bra att du gillade chokladen som jag hatade :D hehe :$

2011-03-25 @ 09:48:29
Postat av: joss

med grädde blev den jättegod! och hade i en tesked vanlig oboy också :D

2011-03-25 @ 09:53:24
URL: http://jossiworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0