Fredag

Jag kan inte påstå att jag är på så himla bra humör. Det har liksom hållt i sig sen igår. Tur i alla fall att jag har världens bästa pojkvän som har lovat mig att allt kommer ordna sig, och söta djur som förgyller vardagen. (En som gillar att det har kommit mer snö igen är i alla  fall Bobbie, som skuttar runt helt överlycklig i snödrivorna)
Och för att kanske bli lite gladare så ska jag snart gå till stan och förhoppningsvis inhandla ett par fina midjehöga byxor som jag såg på jc i början av veckan. Sen ska jag möta upp min bästa Klara och sen ska vi ha riktig tjejdag och göra oss iordning tillsammans här och sånt inför Studentskivan ikväll. Får även hit Lollo och emma senare också. Bästa!
Har bestämt mig för också att ta en pluggfri dag idag. Känner att hela min hjärna börjar bli helt ockuperad av stress igen så ska försöka koppla bort allt idag och få mycket gjort imorgon istället!
Tänkte lägga upp lite bilder nu också som får mig glad och som frammanar trevliga minnen :$

Kommentarer
Postat av: SANANNA

JAG VET ATT DU SAKNAR MIG ÖVERDRIVET MASSSA! ;)

och när vi ses ska du få en drös med kramar för jag saknar dig med! så puss på oss!

2011-03-18 @ 13:54:35
URL: http://coldasfiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0