Fortfarande håål

Har lyssnat på den där tjejen från Karlstad nu. Måste säga att det lät riktigt lockande, det där miljövetarprogrammet. Plus att man får ett helt år till valfria kurser vilket gör det möjligt att få större bredd på utbildningen... tex... tysktalande miljövetare med journalistikkunskaper? Haha.. exempelvis.. Låter ju som man kan sammanbinda miljövetare med det mesta.. och eftersom miljön blir ett allt större ämne lär det ju behövas sånna som kan sen..
Vad tycker ni?
Jag tycker olika varje dag... vi får väl se om jag fortfarande tycker att det här låter bra imorgon...
Juste... Jag glömde nämna att jag är DÖDSTRÖTT också. Har sovit jättedåligt inatt och haft hål i ett antal timmar. Trodde knappt att det gick att vara så här trött och ändå fortsätta hålla igång. Kanske borde ta och köpa en glass i cafeterian eller nåt .. eller nej nu kom jag på att jag ju måste upp på stan och lämna tillbaka böcker på biblioteket.. SUCK..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0