En kort fråga... eller mer av ett frågande påstående

Visst lär man ha nytta av miljövetenskap i framtiden?
Jag kan ju ändå inte bestämma mig för ett specifikt yrke och då är det väl lika bra att lägga en bra och nyttig grund kring ett ämne som alltid kommer vara viktigt och som ger bredare möjligheter?
Varför varför varför kan jag inte bara bestämma mig already?!?! (nu fick jag tredje smset sen jag kom hem för en kvar sen och mobilen ligger på bordet några meter bort så ska nog lyfta på baken och gå passa på att gå ifrån datorn i samma veva som jag går och hämtar den.. men nån kan väl passa på att bestämma åt mig hur jag ska göra med min FRAMTID så länge?! bra det..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0