Day 7: Four memories you won't forget

1. Pappas begravning - Svårt att glömma bort...
2. Första gången jag träffade min käre pojkvän (it's a quite funny story actually) - Han var tillsammans med en tjej som jag brukade vara kompis med några år tidigare, och hon tyckte inte om mig längre när hon var tillsammans med honom, så hon snackade en himla massa skit om mig. När det tog slut mellan dom ochhan förstod att allt hon sa inte var sant, ville han träffa mig, bara en gång, för att se om jag var så jävlig som hon hade sagt, and apparently I wasn't. Vi åkte till Örebro tillsammans och gick runt i affärer, men tittade inte direkt på nåt i affärerna... :$
3. När jag tatuerade mig och Klara var med - Jag var inte så jättenervös när jag väl hade lagt mig på britsen, men då ser ni gick Klara värsta nervositetutbrottet och typ halvskrek att hon var så jäklans nervös för min skull! Då blev ju jag såklart nervös också... men sen gick det ju brasåfort han började. Klara babblade på. Sen skulle hennes tatuerare passa på att fylla i en av hennes blommor samtidigt... så hon satte sig i rummet bredvid typ, och började skrika till mig när jag var tyst för länge "LEVERU JOSS?!!?!"... haha... det var kul det...
4. Belgienresan med skolan - så fort jag lyssnar på In fear and faith, får jag flashbacks från när vi åkte tåg tillbaka till Bryssel när vi skulle hem och det var två jobbiga ungar som satt vid mig och Evelyn och sköt papper på varandra genom sugrör...
min tatuering lite glansig av blixten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0