Dålig morgon

Jahaja, nu kom det en sån där morgon som man bara är på så sjukt dåligt humör. Allt känns liksom fel. Men jag ska fasen vända det här! Försöker genom att lyssna på min och älsklingens nya gladmusiklista... och nu kom jag på att jag kanske borde äta nåt till frukost... men jag orkar nog inte det... Det är brytdag idag så jag antar att vi går och äter såfort vi kan, brukar bli så. Idag är det i alla fall tänkt att jag ska hinna med rätt mycket. Hoppas att det blir så också, och att jag inte kör ihjäl mig själv sen på nån djävulsk isfläck som dumsnön gömmer...
Nåt som är rätt bra i alla fall är att kissen springer runt här och leker så sött med en julgranskula som hon har gömt undan och sparat sen i julas. Hon jamar för sig själv och blir helt tokbusig. Det kan man ju inte låta bli att bli lite glad av i alla fall.
Fin bild på katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0