Dagen intar en annan riktning

Efter att på en vecka ha tagit mig igenom en tredjedel av teoriboken (till körkortet såklart) så börjar det blir lite tråkigt att sitta och plugga teori varje lediga stund jag har tror jag... För nu fick jag en sån faslig lust att storstäda lägenheten. Så det är nog faktiskt just det jag tänker göra nu. Ta en paus i pluggandet och... tja... städa massa... Haha... tur att jag blev sugen på att göra nåt som är nyttigt ;) och ska nog för en gångs skull försöka görat effektivt och metodiskt genom att börja i ett rum och göra klart innan jag börjar med massa annat... brukar nämligen springa runt om en yr höna och göra tusen saker samtidigt... vilket ju resulterar i att man typ aldrig får nåt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0