Blä

Pratade just med studievägledaren... Hon gav väl ungefär dom svar jag hade förväntat mig, men jag vet ändå inte hur jag ska göra. Jag vet inte vad jag vill. Jag vet inte säkert vad jag vill gå. Jag vill inte bo i kga, men jag vill inte flytta nu heller. Jag orkar inte pendla när det förmodligen kommer vara rätt många föreläsningar per vecka, men det är för sent att hinna få allt att gå ihop för att flytta dit så om jag inte vill pendla så får jag bo i örebro själv.
Nej tack.
Jag hade ju hittat ett program som jag jättegärna ville gå. Som kändes rätt och skulle kännas värt att pendla för, men det var ju klart att dom blev tvungna att lägga ner det. Vill ju börja plugga direkt ju..men jag vettefasen hur jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0