Balklänningsproblem

Gaah.. Kom just på en sak som hände igår. Jag har ju inte köpt balklänning ännu, men jag valde en på Zari som dom inte hade inne just då, men det skulle inte vara några problem sa hon jag pratade med, hon skulle skicka efter den och hon skulle ringa såfort den kom så jag kan prova den... Och det skulle vara i mars.. (när man säger att man ska göra nåt i mars väntar man ju inte till sista dagen i månaden, eller hur?)... I alla fall så började jag bli orolig nu, så jag ringde dit och fick prata med en annan tjej än den jag pratade med när jag var där... och då visade det sig att beställningen av "min" klänning inte låg där den skulle, så telefontjejen skulle prata med hon jag fixade beställningen med. Så antingen är den där damen jag var hos först en riktig virrpanna, eller så har hon beställningen på nåt eget ställe så hon inte ska glömma den, eller så har den helt enkelt tappats, eller glömts bort.
Finfint va?
Nej... Det blir ju inte så värst trevligt om jag inte får tillfälle att testa den snart, för tänk om den inte sitter bra osvosv? SUCK säger jag...
Men det är ju fint väder idag i alla fall så jag är bara halvsur och stressad. Ska gå till skolan om ungefär 10 min. Längtar redan tills jag kommer hem och kan gå ut på en avkopplande promenad med Bobbiesen...
Gaah.. Kom just på en sak som hände igår. Jag har ju inte köpt balklänning ännu, men jag valde en på Zari som dom inte hade inne just då, men det skulle inte vara några problem sa hon jag pratade med, hon skulle skicka efter den och hon skulle ringa såfort den kom så jag kan prova den... Och det skulle vara i mars.. (när man säger att man ska göra nåt i mars väntar man ju inte till sista dagen i månaden, eller hur?)... I alla fall så började jag bli orolig nu, så jag ringde dit och fick prata med en annan tjej än den jag pratade med när jag var där... och då visade det sig att beställningen av "min" klänning inte låg där den skulle, så telefontjejen skulle prata med hon jag fixade beställningen med. Så antingen är den där damen jag var hos först en riktig virrpanna, eller så har hon beställningen på nåt eget ställe så hon inte ska glömma den, eller så har den helt enkelt tappats, eller glömts bort.
Finfint va?
Nej... Det blir ju inte så värst trevligt om jag inte får tillfälle att testa den snart, för tänk om den inte sitter bra osvosv? SUCK säger jag...
Men det är ju fint väder idag i alla fall så jag är bara halvsur och stressad. Ska gå till skolan om ungefär 10 min. Längtar redan tills jag kommer hem och kan gå ut på en avkopplande promenad med Bobbiesen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0