Back on track

... snart i alla fall.
Känns så skööönt. Den här veckan är ett prov, en del tyskagrejer, en opponering och en rättegång avklarade hittills. När allt ordnar sig (jag hoppas att det gör det iaf) med lägenheten, snart förhoppningsvis, så kan jag äntligen börja slappna av igen...
Har förövrigt köpt lite söta presenter till Emma som fyller år på lördag och min Broder Daniel som fyller nästa helg idag. Är väldigt nöjd faktiskt. Så om inte dom blir nöjda med presenterna som blev jag i alla fall nöjd av att köpa dom... haha.
Nu ska jag ta en paus i pluggandet och titta på ett avsnitt Vampire diaries (LOVE IT<3) och vänta på att min älskade älskling ska komma hem så vi kan köpa pizza och mysa med lite kortspel och scrubstittande <3 Det förtjänar vi efter en dag i tingsrätten!!
Kom förresten att tänka på att jag och min käre pojkvän har varit med om väldigt mycket tillsammans. Orkar inte rabbla upp massa saker, men det är ju bra i alla fall, då vet vi att vi finns där för varandra.
Min älsklings bakgrundsbild i sin telefon hihi (det är så sött att Bobbie kikar fram där också)
(förlåt älskling jag vet att du inte tycker om den här bilden men jag tycker den är sööt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0