Tidig lördagsmorgon

Klockan är halv sju. Det är lördag. Jag ska snart iväg och jobba lite för en gångs skull.
Igår kväll blev det så att min lillebror (som förresten fyller år idag, GRATTIS) kom hit och kollade på vampire diaries med mig. Sen la jag mig tidigt och läste till klockan elva, var jättetrött men kunde inte somna ordentligt. När jag var sådär i lite halvdvala kom Joni hem och då vaknade jag.. Sen gick han igen och då sov jag oroligt en stund och vaknade igen vid två och låg och väntade på att han skulle komma hem. Sen tog det ett bra tag innnan jag somnade igen.. Vaknade igen vid fem och somnade om i en dryg timme sen. Usch. Var längesen jag sov så dåligt. Och nu är magen inge glad för det, eller kanske för att jag ska jobba och inte riktigt vet hur det kommer bli?
Nåja.. Det får bli bra.
Ska iväg till mamma senare och fira Jon lite. Fastän han har insisterad på att han inte vill firas.. men jag anar att han bara säger så för att han inte vill vara till besvär.. Hm.. Känner igen det där.
Nu måste jag i alla fall ut och kissa bobbie lite fort innan jag ska ut och bli upphämtad av Ronja!

Kommentarer
Postat av: Elin

hej, fin blogg (:

va gör du?

2011-06-18 @ 07:45:42
URL: http://estaahl.blogg.se/
Postat av: Karin

Du har vart kanonduktig!!!

2011-06-19 @ 19:46:47
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0