Tekniska dumma saker

Hade tänkt ladda över bilder från igår kväll från min telefon till datorn, men vetefasen hur man gör? Bilderna från datorn laddas ju bara över i samsung kies.. Förmodligen är det väl bara jag som är för dum för att förstå hur man gör..
Hur som helst så hade vi det roligt igår. Det blev en kort kväll, men det vart ändå lyckat och det var roligt att träffa så många från "ex-klassen".
Jag och emma hade inte köpt nån presentgrej till Mathilda så vi gav henne först ett papper som det stod ungefär "Vi har inte köpt dig nån riktigt grej så här får du en papperslapp istället och en kram" på, sen skrattade vi och gav henne ett kakpaket, med ännu en papperslapp, där det stod att hon ska få en myskväll av och med oss med mat och godis och sånt. Jag tyckte att det var roligt i alla fall..
Eftersom det inte är så kul med bara massa text i inläggen så kommer det en annan bild här under.
fin pose i ren spegel - check

Kommentarer
Postat av: mathilda

ja tyckte de var en jätte bra idé :D tusen tack :D

2011-06-23 @ 12:28:28
URL: http://hoppetosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0