Taylor Momsen

ar inne på Kenzas blogg förut och såg att hon hade länkat massa youtubeklipp med The pretty reckless. Taylor Momsens band. Blev nyfiken på hur det låter för jag vet ju att hon har inlett en musikkarriär under/efter gossip girl men har aldrig riktigt tagit mig tid till att höra hur hon/dom låter. Nu gjorde jag det. Och jag gillart. Damn vad bra hon sjunger.. Lägger till några live-klipp här.
Älskar hennes hår, som många andra. Fast på en del ställen ser det ut som att det inte är äkta. Och jag antar att det inte är det heller, eller?
Hur som helst, snyggt är det i alla fall. Och på tal om det så har mitt hår blivit långt nu. Enligt mig räknas det som långt när det når tuttarna. Det ska helst vara så långt att det kan täcka dom också.. men riktigt så långt är inte mitt än. Jag är hur som helst glad över att jag har relativt långt hår som är äkta.
Idag
Augusti eller september 09 (håret var alltså sjukt kort bak) Nej nu ska jag inte klippa kort på ett tag.. Det är roligt med långt hår. Man kan göra mer med det. Men det är ju jobbigare samtidigt också.. känns alltid i vägen. Och kort hår är lättare att sköta och går fortare att fixa.. men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0