Studentvecka - tisdag

Då har det blivit tisdagskväll.
Har spenderat dagen i skolan, hemma hos mamma och sen hemma. Hjälpte mamma att fixa lite i trädgården, sen kom Joni med lite bord till studentfirandet, sen blev det roadtrip till bråten och till sist blev det hemfärd.
Det blev ju lite oväder till slut (fastän smhi sa att det skulle vara åskoväder HELA dagen, yeah right..), så vi tände ljus här hemma och spelade lite kort. För en gångs skull vann jag faktiskt nästan hela tiden.. yey, brukar aldrig vinna... typ någonsin..
Hur som helst så är allt fixat inför balen imorgon nu. Gött det. Kommer massa bilder på torsdag förmodligen. Om jag hinner med det.. Joni har tjatat på mig hela dagen om att jag ska börja vara glad över balen nån gång.. men grejen är den att jag har varit så sinnesjukt stressad hela dagen så jag har inte kunnat känna några sånna känslor riktigt än.. hehe.. det kommer väl imorgon när jag får komma igång med att göra mig finfin.
Nu har jag hur som helst precis duschat och ska nog avrunda dagen med att spela sims en stund. Har gjort världens fulaste människa (förlåt, gillar inte att använda ordet ful, för det är så dumt, alla är fina på sitt sätt ju.. oftast i alla fall.. men i det här fallet måste jag faktiskt få använda det ordet.). Ja, det finns faktiskt inte så mycket fint med min Beatrice Bredkropp.. vars livslånga önskan är att bli en hjärtekrossare och ha haft jättemånga pojkvänner. Haha. Vilket nöje.. Nåja, ibland går det ju.
Och på tal om... inget.. så har jag fått värsta utslaget av nåt slag bredvid min fotknöl. Gör ASONT. Fattar inte vart det kommer ifrån. Känns typ som jag har bränt mig ;s Dog nästan lite smått när jag fick vatten på det när jag duschade.. usch usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0