studentvecka - onsdag

Baldagen idag!
Vaknade vid nio och lämnade mina kära herrar sovandes i sovrummet. Kollade just på smhi:s hemsida och där står det att vädret ska bli bättre framåt sex. Så vi kanske klarar oss från regnet ändå? Å andra sidan tror jag inte ett skvatt på sånna där vädergrejer.. Visst, dom har nog rätt om att det kommer bli regn någon gång under dagen, men när kan dom nog inte veta egentligen..
Kissen är lite överkelig/konstig/dampig nu också eftersom hon har varit själv hela natten (som vanligt, och ja, hon blir såhär efter varje natt eftersom hon inte får sova inne hos oss). Så nu står hon och biter mig i handen för att jag inte ger henne tillräckligt med uppmärksamhet, och nyss lekte hon tarzan och slängde sig på sin klätterställning så den nästan välte..
Hur som helst så känner jag på min mage nu att jag är lite nervös inför kvällen. Prom night. Allt ska vara perfekt. Men ska jag vara ärlig så har jag inte tänkt så mycket på hur allt kommer bli. Det är så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0