Sommarens to do list

För att undvika att jag nyss började städa lite smått så kom jag nyss på att jag ska göra en lista över saker jag vill göra i sommar. Och varje gång jag kommer på något nytt att lägga till på listan kommer jag lägga upp listan igen (om jag orkar och kommer ihåg).
Sakerna på listan är alltså både saker som jag vet att jag kommer göra, saker jag vill göra, och även saker som jag förmodligen inte kommer kunna göra, men ändå vill.. haha. Nu är jag ju även medveten om att man innan varje sommar säger att man ska göra en jäkla massa grejer, så jag vet ju mycket väl att jag vill så mycket mer än vad jag kommer få gjort..
  • [  ] Roadtrip med Klara
  • [  ] Gå ut och partaja på en vardag
  • [  ] Skriva en bok
  • [  ] Ha en heldag med Sanna
  • [  ] Lära mig min kamera
  • [  ] Fixa i mammas trädgård
  • [  ] Gå på morfars begravning
  • [  ] Börja ta mer kort
  • [  ] Roadtrip med Emma + fler?
  • [  ] Hjälpa Sami och Karin med trädgård?
  • [  ] Finlandsresa med älkling och hans familj
  • [  ] Städa sönder lägenheten
  • [  ] Hälsa på Jenny och Sanna
  • [  ] Umgås massa med lillebror
  • [  ] Fixa körkortet
  • [  ] Laga mer mat
  • [  ] Testa mina artskills
  • [  ] Fixa vägg bland annat här hemma
  • [  ] Gå på lillebrors skolavslutning
  • [  ] Jobba lite då och då
  • [  ] Baka massor (morotskaka först och främst)
Det var nog det jag kom på för tillfället.. Ska fortsätta städa nu tänkte jag.. Eller fixa nåt att äta

Kommentarer
Postat av: Helen

Sa ju att du skulle ta dig i kragen och fixa körkortet! Det kommer :)

2011-06-13 @ 18:51:54
URL: http://helenofpink.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0