Snart smäller det

Om mindre än en timme kommer mamma och hämtar mig och min käresta här hemma. Vi ska till henne och bli lite fotograferade. Sen blir vi hämtade där med fina bilen.
Just nu är Joni iväg och lämnar Bobbie med Sanna. Så jag passar på att lyssna sönder Danza kuduro hihi. Han gillar inte den så mycket... Suck.
Är i alla fall mycket mer pepp nu! Har fixat smink och hår och är nog rätt nöjd i alla fall. Men resten av lyckan kommer väl när jag har fått på mig klänningen och så också antar jag.. Väntar med den lite längre.. Vill ju inte lyckas smutsa ner den eller nåt.. Hm..
Nåja. Kommer bilder sen nån gång som sagt. Nu ska jag sluta datanörda och börja vara jäkligt glad bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0