seg morgon/förmiddag/eftermiddag?

Jag tänkte just skriva om att det är en rätt seg morgon här.. Sen insåg jag att det är ju inte ens morgon längre.. Det är inte ens förmiddag.. Och jag ska nog snart äta lunch fastän jag rätt nyligen åt frukost.. hihi. Två av mina fem böcker har kommit förresten! Eller ja, dom kommer kunna hämtas ut efter 17.00.. jobbigt att vänta. Skulle behöva dom nu egentligen. Det regnar ju ute och allt. Men det får väl bli... trumvirvel - gossip girl istället för bokläsning.
Det här med regnet är ju både bra på några sätt, för man får ju en anledning till att bara mysa inomhus, men det är dåligt just idag, för idag hade jag ju tänkt försöka mig på att göra någon form av midsommarstång med min lillebror.. Nåja, om det är bättre väder imorgon så kanske vi hinner slå ihop någon innan det kommer folk till mamma klockan två (vi ska dit och grilla och sånt), om vädret inte bättrar sig senare idag.. Och så får vi ju se om jag kan få tag i min kära lillebror också. Han är hemma hos Per den här veckan och då är det typ omöjligt att få tag i honom..
Gud vad röriga mina inlägg är nu känner jag. Har typ tusen saker att skriva om samtidigt..
Trötta djur. Bobbie ligger och sover på olika ställen i soffan, och bakom soffan, trots att han sov med mig från runt ett inatt till elva "imorse"..
Och jag är fortfarande osminkad och sitter i sovtröjan..

Kommentarer
Postat av: Emslemm

Hej nu har jag läst. Puss

2011-06-23 @ 18:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0