Paus

Tar en paus i städandet nu. Om en timme ska jag hämta tvätten och sen följa med min kära mor in till örebro. Är i princip klar med kök, toalett och vardagsrum. Klädhögarna på golvet i sovrummet får nog vänta tills jag kommer hem och kan vika den rena tvätten också.. Såg på fokis blogg att hon hade skrivit en lista på saker som folk inte vet om henne. Tänkte försöka komma på några sånna saker jag också.. även om det inte är lika många intresserade som läser hehe. Men det är ju kul för en själv att försöka komma på skumma grejer. Kom på en här om dagen i alla fall.. Så here it goes..
  • Har typ bakteriefobi eller vad man ska kalla det. Jag tvättar alltid händerna så fort jag har varit utanför lägenheten. Även om jag bara har varit utanför porten och kissat bobbie, har alltid med handsprit när jag är ute på krogen och undviker oftast i allmänhet att ta på saker med händerna på allmäna platser..
  • Jag får damp av att lägenheten är stökig. Ändå låter jag den bli stökig, får damp, och städar som en jäkla idiot..
  • Jag längtar lite till universitetsplugget fastän vi tog studenten för mindre än en vecka sen och det var så himla skönt att slippa skolan.. ett tag. (så får man tydligen inte säga.. men jag vill ju inte direkt börja plugga redan NU.. men ser fram emot det, det gör jag..)
  • Jag vet inte riktigt vad jag ska känna för mina gymnasiebetyg. Dels är jag jättestolt. Dels vill jag inte vara stolt och berätta för nån om det eftersom det så lätt verkar som att man är självgod och jag hatar sånt. Dels hade jag velat ha lite bättre fastän jag vet att det är dumt.
  • Jag hatar rå lök, men min kära svärmor försöker lära mig att äta tillagad lök.
  • Jag äter risgrynsgröt med socker och smör, gillar oftast inte kanel annat än i paj och bullar..
Det var väl typ det jag kom på.. inte så himla kul kanske.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0