Onsdag

Idag är det onsdag. Vad händer idag då?
Jo, jag ska in till örebro med Sanna och tillåta mig själv shoppa lite faktiskt. Insåg att det är väldigt väldigt sällan jag köper något till mig själv.. och därför ska jag göra det idag! Jag tog ju faktiskt studenten..
Har planer på att köpa ett par sånna där fina shorts fast i rosa.. kanske hitta något fint på rean på H&M, kolla i en asbra bokhandel efter nån bra bok, och köpa nån födelsedagspresent till min kära lillebror som fyller år på lördag! :)
Igår blev det inget inlägg här eftersom.. tja.. jag satt inte vid datorn på hela dagen. Spenderade dagen hemma hos mamma, fast hon var på jobbet, så både jag och mormor var där och firade att Jon har fått sommarlov. Jag och Joni hade fått ihop en tårta och så hade vi ju skattjakt ni vet.. Mormor bjöd oss på mat på montana och herregud, jag har ätit så sinnesjukt mycket pizza och sånt där onyttigt dom senaste två veckorna så jag ville verkligen inte.. men jag ville inte ha sallad heller, hade tänkt beställa nån annan vanligare mat som dom brukar ha på pizzerior också.. men icke, det hade dom minsann inte på montana.. Så fick snällt trycka i mig en halv kebab i bröd.. haha. Nåja, så farligt är det väl inte, men till kvällsmat idag tänker i alla fall jag äta SALLAD. (Fast det kunde jag ju ha ätit igår på montana eller hemma på kvällen, men då ville jag äta upp riset från i förrgår). Gud vad jag babblar på.
Hur som helst så är tydligen min dator klar att hämta också. Vi var påväg utför dörren när Joni kom på att vi ju inte hade nån bil.. haha. Det var lite roligt. Fast ändå inte.. såklart.. Nåja, hoppas på att få hem den idag! Och hoppas på att den funkar som den SKA nu!
Nu ska jag fixa håret, sminket, frukost och sen ta hundpromenad innan jag ska iväg till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0