Min absolut-ingenting-måndag

Nu är dagen äntligen här. Dagen utan några som helst planer. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, men jag vet att det inte kommer bli något jobbigt eller krävande på något sätt. Ska nog i alla fall sitta och läsa lite på balkongen. Tills jag tröttnar. Sen kanske jag vill baka tunnbröd.. och göra en smoothie till mellanmål..
Nu ska jag börja dagen med en ordentlig frukost framför tvn. Ska kolla på reprisen av top model som går varje vardag och ta det lugnt. Fast just nu är det våra bästa år.. Det måste nog vara bland dom sämsta serierna någonsin.
Jag önskar förresten, på tal om något helt annat, att vi hade en trädgård.. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0