MAAT

Tuggummin för att bli "pigg, snygg eller smart". Nya tuggummireklamen lär ju inte vara något annat än bullshit? Så dålig..
Nog om det. Vaknade som vanligt när min kära sambo åkte till jobbet. Men kunde otroligt nog somna om, i tre timmar. Kom upp ur sängen vid elva. Underbart! När jag skulle gå upp insåg jag en sak. Min mage har blivit mycket bättre nu, utan att jag har tänkt på det. Jag mår bara illa vid enstaka tillfällen om jag är nervös eller nåt. Som innan jag skulle iväg och jobba i lördags.. Och jag har börjat älska frukost igen. Vaknar ashungrig (förr vaknade jag bara väldgt illamående) och kan äta.
Ser därför inte fram emot att ta tag i körkortet igen.. Har sagt både till mig själv och andra att nästa vecka ska jag ta tag i det.. men då vet jag ju att det kommer bli som förut igen. Det är inte så jättelockande måste jag ju säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0