Lunch, efter många om och men

Lagade mat för mer än en halvtimme sen. När maten väl var klar ville jag inte ha den.. så jag satt vid datorn ett tag. Kollade bloggar. Lät tallriken stå på vardagsrumsbordet.
Men nu sitter jag här i soffan med lite mat munnen fastän jag inte är sugen alls på att äta. Lekte lite med maten nyss också.. woops.. eller?
Väntar förresten på att Matilda ska höra av sig också.. Vi ska ta en promenad idag och har glömt bort när hon slutar jobbet och brukar komma hem och sådär, så jag hoppas det inte blir för sent för jag har mer eller mindre bestämt att när min kära pojkvän kommer hem från jobbet så ska vi till nån strand eller nåt och ha picknick och kanske ta ett spontandopp, för han åker ju bort imorgon. Så det så..
Chicken bits med makaroner is the shit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0