Lördagskväll = PARTEY... eller?

Nej inte direkt..
Känns rätt sjukt att hela veckan har jag gått upp jättesent och saknat att vakna bredvid Joni och nu när han under helgen kan sova ut så vaknar inte han med mig bredvid sig. Jag jobbade ju idag och jobbar imorgon. Och när jag slutade jobbet hämtade han mig bara för att sen åka tillbaka till studion (DP spelar ju in en skiva!) och nu när jag väl är hemma från min lillebrors födelsedagsfirande så är han fortfarande där, ska bara hem en snabbis snart och sen iväg igen.. Snyft. Och igår var det samma visa. Vi träffades inte på hela dagen förrän klockan tolv på natten när han kom hem, gav mig en puss typ och sen stack han iväg igen..
På grund av detta så lääängtar jag tills imorgon eftermiddag/kväll. För då har jag bestämt att vi ska ha myseftermiddag/kväll. Hatar när man bor tillsammans men det ändå går dagar utan att man ses.. (och nej, en godnattpuss räknas inte direkt även om det såklart är mycket bättre än inget). Men som sagt. Man funkar bättre med lite tid ifrån varandra. Så jag får väl sakna min älskling lite nu så bli det jättebra sen när vi ses. LÄNGTAR tills han har semester också. Underbart att få vara lediga SAMTIDIGT.. heheh.
Hur som helst så är helgen bra hittills. Nu slötittar jag lite på Americas sweethearts och chips- och dippmyser lite i smyg med mig själv. För filmen slutar ju strax efter tio. Bli perfekt time for bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0