Lite fler studentbilder

Har mammas kamera här nu och laddar över bilder som hon och jon tog på studenten och balen osv. (gör ett eget inlägg för balen sen)
Jag har nog aldrig sett mig själv så himla glad. Fast det sa ju i och för sig Joni där ute på skolgården. "Jag har nog aldrig sett dig så här glad nån gång".. och det kanske är så? Så skönt med en dag som man bara kunde släppa allt.
Trodde ju att jag skulle grina som en liten unge också, men icke. Enda gången jag trodde att det skulle komma var när jag såg en del av min fina finska släkt där. Speciellt min farbror som påminner så mycket om min pappa på alla sätt och vis. Det var bara så himla roligt att dom var där. Min farbror är han med solglasögon som jag kramar på någon bild här under.
Bilderna längst ner, som är tagna i trappen kanske kräver en förklaring också. Mamma hade nämligen ställt en sopsäck i källartrappen med alla tallrikar från maten i och så.. och lille Bobbie tyckte väl inte att han fick tillräckligt med uppmärksamhet, plus att han nog var hungrig, så han försöka få fram räkor ur säcken, vilket resulterade i att hela säcken och allt dess innehåll ramlade ner i källaren.. Det var lite komiskt. Han fick ju sina räkor till slut också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0