Life is good!

Det är torsdag. Igår var jag i örebro med Sanna på dagen. Jag hade för en gångs skull bestämt att jag skulle spendera pengar på mig själv. Är alltid så satans snål när det kommer till sånt, men igår hade jag 750:- som skulle spenderas, och det gjorde dom också.
Köpte först och främst en födelsedagspresent till min lillebror som fyller år på lördag. Väldigt passande present tycker jag också. Är inte hundra på att han inte läser min blogg så skriver inte vad det är..
Till mig själv köpte jag en jättesöt blommig midjehög kjol som inte är för kort (alltså så är den rätt perfekt).. sen hittade jag min nya absoluta favoritaffär - New yorker. Den måste väl vara ny där i stan? Eller relativt i alla fall. Det var visserligen ett tag sen jag sprang på stan i örebro, men sist jag gjorde det fanns den inte där. Det hade jag märkt! Där hittade jag tusen grejer jag ville ha, men jag köpte mig i alla fall en söt liten basic sailorklänning och en jättesöt topp, blus, vad man nu ska kalla det. Det genomgående temat på kläderna jag hittade blev, som ni kanske kan räkna ut, sött. Precis som jag vill ha det. Pratade med Sanna om att jag alltid går runt och ser massa kläder, och så tänker jag "det där är den sortens kläder jag vill ha", men sen köper jag inte, för jag är för snål, men nu slog jag till! Stolt tjej. Det som gjorde allt lite extra bra var ju att kjolen kostade 50:- och klänningen och blusen 179:-/st. Gosh.
Nåja. Ska lägga upp lite halvdåliga bilder nu på det jag köpte tänkte jag (och herregud vad jobbigt det är med enter-tangenten nu. Förr var jag van med den på min dator, sen har jag ju bara suttit vid Jonis dator och där sitter den på ett annat ställe, så nu är det konstigt med den här istället..)
Lägger upp bilder nu. Sen ska jag duscha, fortsätta städa (har fått klart köket och halva badrummet) och tvätta.. Kanske är lite sant det där? Klassens hemmafru..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0