Kattbuse

Var stressad och nervös imorse när jag skulle upp tidigt och gå till körskolan. När jag väl skulle gå och skulle ta på mig mina skor gjorde jag en inte så väldigt fantastisk upptäckt: av det par skor jag skulle använda stod bara en sko där. Jag letade och letade och fick panik. Tog till slut converse fastän det redan var jättevarmt ute.
När jag kom hem igen såg jag kissen leka med sitt garnnystan på vardagsrumsmattan som är svart. Det vita garnet var inlindat i någonting och när jag gick för att titta vad det var: tada, där var min sko! Katten hade tydligen använt den som leksak inatt och drog runt på den med garnet. Lite senare såg jag själv hur hon sprang och drog runt på den. Sött. Men inte så roligt imorse..
När jag kom hem åt jag frukost i sängen, läste lite och gosade med Bobbie. Nu har jag precis duschat och tänker mysa framför gossip girl och göra mig iordning i snigelfart tills jag ska iväg och köpa jay smith-biljetter med Klara. Sen ska jag på karlskogafesten med Emma och Helen. Känns som att den här dagen kommer bli just perfect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0