Gnomeo and Juliet

Har kollat klart på en film nu. Den var bättre än jag trodde. Roligare än jag trodde också.. Och till min stora förvåning är jag inte jättetrött, vilket jag brukar bli av filmer.. så jag ska minsann titta på en till och förhoppningsvis hinner min kära sambo komma hem sen innan jag går och lägger mig efter filmen. (Nu fick jag världens lust att skriva värsta fina inlägget om honom, så jag kanske gör det sen innan jag slår på filmen och går ut med hunden).
Filmen jag ska titta på heter i alla fall Gnomeo and Juliet. Den verkar jättesöt, och jag gillar ju jättesöta saker så jag gillar nog filmen har jag en känsla av... Kolla trailer vetja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0