Fisketur

Igår var vi som sagt på en fisketur, min kära pojkvän, min kära lillebror och jag. Vi fick ingen fisk, men det var trevligt ändå. Dock hade jag lite för lite tålamod för att stå och fiska så jag roade mig mest med min kamera. Försökte få hoppbilder på Bobbie och så (vilket verkligen inte är det lättaste). Så resultatet av fisketuren blev mest bilder på Bobbie. Bobbie som förresten blev misshandlad av pissmyror. Han blev lite haltig och så och vi blev skiträdda att han kanske hade blivit biten av en orm eller nåt, men när jag kollade tassen satt det en myra där, men var inte säker på att det var därför han blev konstig.. men lite senare gnällde han till jättemycket och började halta när vi skulle gå tillbaka till bilen genom skogen och då visade det sig att hela hans bakben och bakdel överhuvudtaget var fulla av myror. Usch. Stackars liten. Men såfort vi kom in i bilen blev han glad igen, eller ja, trött, och somnade som en stock i mitt knä.
Det var väldigt mysigt i alla fall. Att komma ut och inte stressa runt massa. Vi hämtade förresten jon klockan 7 på morgonen, uj uj uj, så vi gick upp runt 6 på en söndagsmorgon, frivilligt. Duktigt va? Så när vi kom hem vid halv tre eller nåt så kändes det som det var sent på kvällen. Så resten av kvällen satt vi bara i soffan och tittade på tv. Sen sov vi i typ tolv timmar inatt. Haha. Gött!
Nu kommer i alla fall några bilder. Mest på Bobbie som sagt.
Storfiskarn. Fick dock mest napp i träd.. men han var duktig ändå!
Bobbie ville bada också..
Fast sen fick han lite problem med att komma upp på land igen..
Men till slut gick det..
Måste ju bara tillägga att vår hund är det mest fulsöta som finns när han är blöt, haha. Sen fick han damp och ville torka sig så han blev jättejättesmutsig och var tvungen att få en dusch när vi kom hem.
Puss på pojkvän, lillebror och vovven. Tur att jag har dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0