Filmhelg

Uj uj uj. Den här helgen har varit lyckad. Fick spendera hela lördagen och söndagen med min älskling. Lördagskvällen började som sagt med bio. I 3D till och med. Pirates alltså. Sen åt vi på pizza hut och på vägen hem åkte vi runt och tittade på massa söta hus innan vi hämtade vår kära vovve hos svärmor. Sen köpte jag godis på OK och därefter åkte vi hem och tittade på en film till. Väldigt lyckad och mysig lördag. Kunde inte ha blivit nöjdare! Puss på det. Jag måste ju kommentera filmen vi såg på kvällen/natten.. den var nederländsk och.. väldigt konstig, men rolig. Lägger upp trailer på alla filmer vi såg i helgen efter all text. Pirates var ju så klart jättebra också! Lika bra som dom förgående. Jack sparrow är ju alltid rolig.
Igår hade vi också en slapp mysdag till största del inomhus fastän vädret var fint.. hm.. shame on us. Vi tittade på sammanlagt 4 filmer, beställde hem pizza och hade det allmänt "gött". Jag fick lite städryck där emellan också och så var vi ute och lekte lite med Bobbie också.
Idag har jag inga större planer.. ska sätta mig i solen på balkongen med en bok (boken jag läser måste jag förresten skriva ett inlägg om senare.. så sjukt bra) och sen har jag inga andra planer för dagen än att jag ska ut och köra lite bil med svärmor senare.. Bestämde nyss också att om det är fint väder imorgon så ska jag spendera dagen hemma hos mamma. Fixa mat till henne när hon kommer hem på lunch och umgås lite med min kära lillebror. Och ta med mig min bok dit.. eheh..
Nu kommer trailer till alla filmer vi såg, förutom pirates. (Ni måste kolla på Arthur-trailern)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0