Dagen efter

Dagen efter studenten nu. Gårdagen var riktigt lyckad. Var typ världens gladaste och spralligaste från frukostens början tills efter flaket. Då slog tröttheten till lite smått, hehe. Men lyckades undvika koma ända tills sista gästerna hade gått. Men då skulle man ju iväg på klassfest innan statt? Uj uj. Full fart hela dagen minsann. Spralligheten och det kom tillbaka när vi kom till statt vid elva.. och försvann relativt fort igen.. Så kvällen blev inte alltför sen. Blev uppmött av min älskling och fick äta lite pizza innan det blev sovasovasova.
Är i alla fall sjukt nöjd med dagen. Var mycket roligare och perfekt än vad jag hade trott. Är lite ledsen dock för att det förmodligen var det sista man såg av många i klassen.. Man har ju vant sig vid att alltid ha alla där ju. Även dom man inte umgås aktivt med. Har nog aldrig kramats så mycket som igår, sett så gad ut under så lång tid igår eller dansat så länge (flaket) som igår. Man kan liksom inte förstå att det är slut. Aldrig mer gymnasiet. Och det var ju typ igår vi började där? Jag kommer sakna hela klassen. Men jag ser fram emot framtiden och att allting är så ovisst.
Finns mycket mer att skriva om gårdagen, men orkar inte riktigt.. Ska lägga upp lite fina studentbilder istället. Så många jag orkar i alla fall..
Jag blev förresten klassens Ama de casa (hemmafru) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0