ÄNTLIGEN HELG, eller?

Ah hörrni. Det där med helg nu för tiden känns ju ingen större skillnad än vardagarna. Det är väl så när man är ledig hihi. Ska jobba i helgen också så. Blir fin fint det!
Nu börjar jag i alla fall bli fasligt hungrig.. så jag tror faktiskt att jag ska slå till på stort en fredag som denna och äta nutellamacka till frukost. Min kära man var ju så omtänksam och köpte med en STOR burk till mig när han var i tyskland i maj. Snäll pojkvän. Är glad för att det är fredag i alla fall för det betyder att min älskling faktiskt får sova ut imorgon. Känner mig lite dum som får sova i princip hur länge jag vill varje dag men att han måste upp och jobba.. Längtar tills han har semester. (Fast då vore det ju en fördel att han någon gång bestämmer när han ska ha den också)
Ikväll blir det nog bara soffhäng, för som jag sa på facebook nyss så har jag inget annat planerat förutom soffhäng och kanske att dammsuga och skura Bobbies bur lite.. Har både chips och cheeseballs. Mums. Och kinamat kvar från igår. Kyckling med bambuskott är ju så gudomligt gott. Får se om jag avnjuter tvkvällen själv (sambon ska vara i studion hihi) eller om jag bjuder hit någon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0