Wops..

Skrev ju här om dagen om att det var så billigt sommarerbjudande på pocket på adlibris.. och igår när jag pratade med Joni om det så övertalade han mig mer eller mindre (det var väl inte såå svårt men ändå..) till att slå till. Har ju faktiskt inte läst så överdrivet mycket nu på sista tiden, men har ändå läst ut två av mina fem nya böcker.. och så  pratade vi lite om att kanske köpa nån form av hylla nästa månad så att vi får plats med allt till slut.. hihi.
Igår kom ju min älskling hem till slut. Vi skulle ha lite filmmys hemma på kvällen, men det slutade med ett spontant biobesök. Transformers 3, vilken var lika bra som dom förgående filmerna. Jag älskar att det är så pass mycket humor i dom. Det gör dom värda att se!
Så vårt hemmamys får bli ikväll istället.. Blir jättebra tycker jag.
Trailer.. fast inte den trailern som min kära pojkvän har sett typ tusen gånger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0