Varmt varmt varmt

Hejsan alla glada. Nu är det onsdag. Här är klockan fyra redan fast det känns som den ska vara typ ett eftersom jag och min älskling inte kom upp ur sängen förrän halv ett.. hihi. Hittills har vi varit ute och gått med söthunden som jag la upp bild på igår (eller i förrgår? är lite dagvilsen), varit vid en sjö och tittat och packat ihop våra saker. Idag ska vi nämligen åka från älsklingens morbror till hans morfar.
Jag skrev inte det sist, men min kära pojkvän tog bara med sig en dosa snus (som nästan tog slut innan vi ens kom fram hit) eftersom han hade tänkt köpa snus på båten. När vi väl gick och skulle handla så visade det sig att dom inte sålde snus på båten när den var över finska gränsen. Så han har fått nöja sig med cigg tills....idag. För idag kom det ett paket från Degerfors/Mia med två dosor. Så himla sött. Och ett himla gulligt brev också där det till och med stod massa om Bobbie för att jag saknar den lilla filuren som bara satan (fast det går mycket bättre än jag trodde eftersom det finns massa små söta hundar här att gosas med). Så nu är min pojkvän glad och nöjd med andra ord, förutom att han, liksom jag och alla andra flyter bort litegranna för att det är sjukt varmt. 26 grader både ute och inne. Men jag klagar inte. SOMMARVÄDER! <3
Nu kommer några, eller massa bilder.. Enjoy.
Fin hund posar med älsklings fot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0