Update

Har inte skrivit på några dagar. Har inte riktigt hunnit eller orkat med datorn. Det är så sjukt, att förr satt man alltid vid datorn. Msn, bilddagboken, facebook, bloggen, andras bloggar. Nu kollar man i princip bara facebook på telefonen och läser lite bloggar då och då, men man upptäcker allt oftare att man fort blir uttråkad av att sitta på internet.
Hur som helst. Igår var jag i Vadstena med mormor, mamma och lillebror. Vi kollade på klostret och sådär. Sprang i lite affärer eftersom det började spöregna. Det var mysigt. Har massor av bilder, kanske laddar upp dom ikväll eller imorgon för att få lite mer liv i bloggen här som känns som att den börjar dö lite..
Jag har ju förresten lämnat in min dator till elgiganten två gånger. Dom har inte upptäckt några fel på den, fastän det helt tydligt är rätt mycket fel på den när jag använder den. Ibland när man startar den går det inte ens att komma in på startmenyn, men efter att man har installerart om den funkar den som den ska ett tag. Sen börjar den krångla ibland bara, men efter ett tag så krånglar den hela tiden. När dom har kollat den så har det inte gått så pass lång tid att den krånglar mycket.. så dom kan inte göra nåt, eftersom dom inte har upptäckt några fel. Skitskumt. Har fått ett antal små utbrott över det här med datorn. Den har ju inte fungerat som den ska på flera månader, och jag måste ju ha en fungerande egen dator när universitetet drar igång, och om jag börjar bråka med elgiganten osv så hinner jag ändå inte få en dator som funkar innan skolstarten, så efter många om och men har jag bestämt mig för att köpa en ny idag. Sen fortsätta försöka få den gamla att bli friskare och sälja den. Blir så less på tekniska saker som liksom inte verkar tillverkade för att funka länge. Köpte datorn i augusti förra året..
Och min mobil har ju krånglat också. Har uppdaterat den flera gånger, men igår återställde Joni den och nu verkar den faktiskt fungera som den ska. SKÖNT. Hade fått ett sammanbrott på alla skitgrejer som man har betalat så mycket för annars..
Nu väntar jag på att mormor, mamma och Jon ska komma hit. Ska visa dom vart allt finns, för dom ska vara kattvakt när jag och Joni är i finland med hans mamma i en och en halv vecka från nu på lördag. Har laddat kaffebryggaren och köpt lite kakor. Känns så mysigt att bo hemifrån och kunna bjuda hit familjen på fika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0