Söndagsångest, eller?

Ja.. jag vet att jag har börjat avsluta alla påståenden med "eller?".. Don't know why. Men så är det bara.
Igår var jag med Klara i lilla grannhålan Degerfors och tittade på Jay Smith. Det var jättetrevligt/roligt/allt. Jag hamnade nästan mitt i ett bråk i publiken, Klara blev stämplad, två fulla gamla gubbar ville ragga på mig och en tant sa en väldigt rolig grej till oss på toa. Fanns inget papper i toaletten bredvid, den hon skulle gå in i, så hon frågade om hon kunde få papper från vår toa innan vi gick in.
Klara: Javisst, hur mycket vill du ha?
Tanten (eller ja, kvinnan som förövrigt var väldigt full): Mycket! Jag har en lång fitta.
Efter ett tag hörde man henne börja skratta och säga typ att "men gud, varför sa jag så?", sen dog alla av skratt.
Idag har jag inte mått så jättebra måste jag ju medge, men nu bestämde jag mig för att rycka upp mig en stund. För jag vill minsann ha fettomat och ska möta upp Klara och äta lite innan jag går hem sen igen, tvättar bort sminket och hoppar i pyjamas igen och halvdör, eller i alla fall tar det väldigt lugnt resten av dagen/kvällen.
Som vanligt bjuder jag på cambilder. Är rätt stolt över att jag tog mig samman och gjorde mig iordning. Då brukar man ju alltid känna sig lite bättre till mods. Fastän nu är det så varmt i lägenheten så jag känner mig inte så himla fräsch ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0