PIP

Spontanköpte pip-biljett igår. Blev som vanligt övertalad av min käre pojkvän att jag inte ska vara så snål hela tiden.. hm.. Hur som helst så börjar ju festivalen idag. Blir kul!
Och nu kom Bobbie gnällandes och springande till mig för han och katten bråkar massa och nu hade hon väl rivit honom.. Stackars liten. Men annars är det katten som gnäller så han får skylla sig själv lite.. blev inget sår eller så så atte..
Hur som helst så orkar jag inte riktigt med bloggen nu ett tag. Händer ingenting som är värt att skriva om, förutom kanske att jag har jättemycket att se fram emot nu men är ändå inte glad riktigt.. men det kommer väl hoppas jag.. men imorgon kommer det väl kanske upp lite bilder här från ikväll och så. Nu ska jag fortsätta kolla på gossip girl, göra mig iordning i snigelfart och försöka bestämma mig för vad jag ska ha på mig kväll och om jag ska ha lockigt hår eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0