PIP sista dagen

Nu är det lördag. Sista puttedagen. Har tagit en öl och nu väntar jag på att Helen ska komma hit så vi kan bege oss till festivalen och titta på Mohombi. Sen ska vi nog komma hit en sväng efteråt och vara här tills det börjar något igen som är värt att se. Adam Tensta och Håkan.. fast ah.. funderar på att skippa Håkan. Har ingen som helst lust någonstans att kolla på honom i en och en halv timme.. Möjligtvis att jag kollar en stund.. men en och en halv timme.. nej, jag tror inte det.. Men vi får se hur det blir sen. Vet inte riktigt om jag ens kollar på Tensta. Men kanske blir mer pepp sen när vi väl är där och helen är med mig och sådär.
Tror att min årliga vårdepression har hunnit ifatt mig nu också. Blir liksom inte glad för nåt, men blir ledsen för allt och inget. Inge vidare direkt.. men nu ska jag lyssna på Danza kuduro på youtube (dom har tagit bort den från spotify..) och försöka bli gladare. (Nu kom helen också. så nu jäklar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0