Om två dagar

Nu blir det ett inlägg om två dagar. Igår och idag. Eller ja, igår kväll och idag.
Igår på kvällen var det ju avskedsfest för, och hos natta. Det var trevligt och kul att träffa alla gamla klasskamrater som det känns som att man typ aldrig kommer se igen.. Kommer lite fina bilder därifrån efter all text.
Idag har det varit sminkparty här, vilket blev mer lyckat än jag trodde att det skulle bli. Dock njöt jag inte så mycket av det som jag borde ha gjort, för som vanligt blev jag mot min vilja jättestressad av att allt skulle bli så bra som möjligt. Nu när jag sitter här och skriver så känns det i händerna. Jag spänner mig så mycket när jag blir stressad så att nu har jag nån blandning av kramp i händerna och att dom känns bortdomnade och så fetaste huvudvärken och lite illamående på det.. men men.
Det kom fler än vad jag trodde vilket gjorde mig jätteglad i alla fall, och alla tyckte att min morotskaka (och kladdkakan också, men den var inte lika viktig) var god, så jag är jättenöjd!
Inträffade några missöden med hundarna också, men allt ordnade sig till slut. Nu har jag tänkt kolla på en film eller två medan pojkvännen är i studion.










Kommentarer
Postat av: Karin

nämen skötte dom sig inte,vad gjorde dom då? ;)

Kul att partyt blev lyckat iaf :)



Kram Kram

2011-07-31 @ 20:35:22
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0