friday

Nu är det fredag. I onsdags åkte vi till Jonis morfar och sov där en natt. Han bor på värsta söta lilla gården i en liten stuga med ett sött torn och precis bredvid en sjö. På kvällen var det riktigt fint väder så vi bastade och badade och sånt, men på torsdagen ösregnade det större delen av dagen.. Stannade där till sex ungefär, sen åkte vi vidare för att titta på Jonis morbrors apstora "stuga".
Kommer lite bilder på allt möjligt nu.
Nej förresten.. får räcka med en bild för det tar ungefär tvåtusen år att ladda upp en bild med det här internetet och i dagens sanslösa värme är jag tillräckligt lättirriterad utan ett sånt moment.. Suck.
(Inom parentes så tänkte jag skriva en liten hemlighet som egentligen ju inte är en hemlighet men ändå.. Jag har aldrig varit nån rebell som har velat testa sånt man inte får och leva rövare men på senare tid så har jag bestämt mig för att jag ska sluta vara så jäkla "duktig" hela tiden och tja.. leva lite. Så nu under resans gång har jag gjort några saker som jag aldrig har gjort förut och som jag aldrig har velat göra förut, men nu så bara "why not" typ. Trumvirvel, jag har rökt, snusat och skjutit luftgevär. Wow va? Något litet och obetydligt för alla andra men nåt vitkigt för mig. Ska sluta vara så jäklans rädd för att prova saker och tänka massa "tänk om" osv. Man måste ju testa en del saker bara för att. Sen kan vi ju bortse från att snusen gjorde mig så sinnessjukt yr att jag trodde jag skulle svimma.. Ah, nu är det slut på parentesen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0