Fredagsmys, eller?

Sitter här i soffan. Jag vill gå och lägga mig samtidigt som jag inte vill det och jag är trött samtidigt som jag inte är det. Har ingen större lust att skriva om min dag just nu. Kortfattat har den varit både bra och dålig.
Fick ett mejl från adlibris om att dom har 4 pocket för 99:-..... fraktfritt... jag har just köpt 5 pocket, men har även läst ut snart två av dom.. Kan inte låta bli att bli sjukt sugen. Och 4 för 99:- har jag aldrig varit med om förr. 3, ja, men inte 4.. Är inte det någon form av tecken på att man ska slå till? Jag blir lite smått besatt av böcker ibland.. som ni kanske märker.
Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite. På tal om böcker. Är numera inne på Alkemisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0