En jäkla massa bilder från finland

Nu så är vi minsann hemma igen, och gud så skönt det är, fastän det var bra där borta också. Känslan av att ha packat upp nästan alla grejer, duschat i sin egen dusch, har myst med sina efterlängtade djur och nu bara kan sitta i sitt vardagsrum och soffhänga är ju underbar. Vi tog sjukt mycket bilder där borta så jag tänkte lägga upp en massa massa massa bilder nu faktiskt. Skriver lite under eller över eller nånstans vad det är för nåt och sånt där som kan vara intressant..eller inte, vad vet jag..
Vi kan ju börja i rätt ordning. Dom första dagarna la jag upp rätt många bilder från har jag för mig.. Har massor av bilder från när vi var hos min älsklings morfar så det är där jag börjar tror jag. Det var onsdag - torsdag. 
 
Söta lilla stugan som vi sov i, bild på morfarns söta hus la jag upp sist också, så det gör jag inte nu.. och jag orkar inte skriva nåt under varje bild, så nu säger jag såhär, att bilderna som kommer nu är alla från samma ställe. Dom visar hur det såg ut på den urgulliga gården, när vi var ute och rodde i en båt, sköt med luftgevär och såklart är det bilder på djuren också. 













Sen så åkte vi vidare till min älsklings morbrors helt awesome "stuga", så nu kommer lite bilder därifrån. Där blev Joni överlycklig av att få åka fyrhjuling också..






Lägger upp den sista bilden bara för att min kära pojkvän tycker att den är så söt..
Sen så har vi kommit till sista bildtagningsstället. I lördags åkte vi till en stuga utanför Forssa för att få det närmare till båten imorse.. Det fanns inte så jättemycket att göra där så vi åkte in till stan och kollade gruundligt igenom några stora supermarketaffärer.. sen tog vi rätt mycket kort, bastade, badade och tittade på en jäkla massa Big bang theory. Joni busade lite och gjorde en makeover på sin tändare också så det blev en rätt rolig bild av det..







Mmm min älskling är så jäklans snygg!


Sen kom det folk dit och hälsade på och dom hade en hund med sig och då blev ju jag glad, för djur kan man ju inte klara sig utan för länge och sådär..


Tja, det var några av bilderna.. kanske kommer upp fler någon annan gång. Har i alla fall varit en mysig vecka och så härligt att så spendera så mycket tid med pojkvännen, men nu är det väldigt skönt att vara hemma igen också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0