Dyr shopping

Igår tog jag och min älskling en tripp till örebro. Utförde lite dyr shopping, men köpte bara saker som jag har velat ha, och behövt länge. Så jag tycker att det var värt det. Sen passade jag på att köpa en trippeltång, en liten väska (har inte haft någon smidig väska att använda, vilket är sååå nödvändigt när man aldrig har kläder med fickor, och min gamla är trasig..), mascara, rouge, sminkborstar och hårnålar.
Just nu kollar jag på Gossip girl, som vanligt, medan jag pillar lite med datorn. Ska klä på mig nu och packa lite smått innan jag ska ut på promenad med Klara strax efter ett. Blir en tur till capri (ska hämta ett paket med böcker), apoteket och så ska jag få se Klaras nya egna lägenhet!! Ska bli så kul!
Och ikväll ska nog jag och Joni gå och se Harry Potter. Och på tal om det så måste jag ringa och kolla om det finns lediga platser ens.. så nu lägger jag upp lite bilder på mina inköp bara och sen drar jag igång med packning och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0